Google Merchant Center wprowadziło nowy atrybut o nazwie checkout_link_template. Dodanie tego nowego atrybutu pozwala na dołączenie adresu URL do realizacji transakcji do danych produktów, co umożliwia klientom dokonanie zakupu online, przechodząc bezpośrednio do strony realizacji transakcji z bezpłatnych informacji.
Czy ta zmiana jest powiązana z tym, o czym pisaliśmy w czerwcu, dotyczącym nowych przycisków realizacji transakcji w Google Merchant Center?
Emmanuel Flossie zauważył to i wyjaśnił: „W momencie pisania tego tekstu przycisk szybkiej realizacji transakcji jest dostępny tylko dla bezpłatnych ofert. Początkowo nazywał się Szybka płatność. Jednak podczas dzisiejszych testów wydaje się, że używany jest teraz przycisk 'Kup teraz'”. Udostępnił ten zrzut ekranu:

Firma Google wyjaśniła: „Atrybut szablonu linku do kasy [checkout_link_template] pozwala dołączyć adres URL do realizacji transakcji do danych produktu, co umożliwia klientom dokonanie zakupu online, przechodząc bezpośrednio do strony realizacji transakcji z bezpłatnych informacji. Standardowa opcja 'odwiedź witrynę’ nadal pozostaje dostępna dla klientów, którzy chcą dowiedzieć się więcej o Twoim produkcie.”