Google Search zaktualizował swoją dokumentację wyszukiwania, zastrzegając sobie prawo do używania danych meta tytułu OG (Open Graph) dla linków tytułowych w wynikach wyszukiwania Google. Dodaje to dziewiąte źródło, z którego Google może korzystać przy tworzeniu linków tytułowych.
Lista źródeł linków tytułowych. Oto lista źródeł, z których Google może korzystać przy tworzeniu linków tytułowych:
- Treść w elementach <title>
- Główny tytuł wizualny wyświetlany na stronie
- Elementy nagłówków, takie jak <h1>
- Treść w tagach meta og
- Inne treści, które są duże i wyróżniające się dzięki zastosowaniu stylizacji
- Inny tekst zawarty na stronie
- Tekst kotwicy na stronie
- Tekst w linkach prowadzących do strony
- Strukturalne dane WebSite
Co jest nowego. Nową opcją jest punkt „Treść w tagach meta og” znajdujący się w środku.
Co to jest og? Og – to tytuł Twojego obiektu, jaki powinien się pojawić w ramach Open Graph. Często platformy mediów społecznościowych używają go, aby zdecydować, jaki tytuł powinien być przypisany do URL-i, które udostępniasz na ich platformie.
Co to jest link tytułowy w Google Search. Link tytułowy w Google Search to klikalny tytuł używany w podglądzie wyników wyszukiwania Google. Oto ilustracja podglądu wyniku wyszukiwania, gdzie „Jak zrobić chrupiące jajka smażone” jest linkiem tytułowym: