Apple Maps teraz z gwiazdkami MICHELIN
Apple Maps przechodzi duże zmiany – i to takie, które z pewnością docenią wszyscy fani dobrego jedzenia, wyjątkowych hoteli i… golfa! Od teraz aplikacja nie tylko poprowadzi Cię do celu,…
Blog SEO: Informacje ze świata SEO i Przeglądarek
Apple Maps przechodzi duże zmiany – i to takie, które z pewnością docenią wszyscy fani dobrego jedzenia, wyjątkowych hoteli i… golfa! Od teraz aplikacja nie tylko poprowadzi Cię do celu,…
Rok 2024 okazał się rekordowy pod względem aktywności użytkowników w usługach Google. Z najnowszego raportu wynika, że internauci opublikowali aż 999 milionów opinii, dzieląc się swoimi doświadczeniami i pomagając innym…
Google wprowadziło w wersji beta nową funkcjonalność o nazwie „Dyskusje”, która zachęca użytkowników do dzielenia się komentarzami i prowadzenia rozmów na określone tematy bezpośrednio w wyszukiwarce. Nowa opcja pozwala dodawać…
Czy wiesz, że możesz błyskawicznie zmienić język i kraj wyników wyszukiwania Google, dodając specjalne parametry bezpośrednio do adresu URL wyszukiwarki? Jasne, da się to ustawić ręcznie przez opcje zaawansowanego wyszukiwania…
Nowy sposób na inteligentne i skuteczne szukanie informacji W 1 maja 2025 roku Google oficjalnie ogłosiło otwarcie Trybu AI (AI Mode) w ramach eksperymentalnej funkcji w Google Labs dla wszystkich…
Po niedawnej awarii, która dotyczyła opinii w Google moja firma, pojawił się kolejny problem – tym razem związany z postami i aktualizacjami. Coraz więcej użytkowników zauważa, że ich posty zaczynają…
Czy dane strukturalne wypływają na pozycjonowanie? Google odpowiada.
Od 30 kwietnia 2025 roku Google przestanie wyświetlać opinie i oceny w wizytówkach szkół w Google Maps oraz w wynikach wyszukiwania. Firma poinformowała, że od tego dnia profile firmowe szkół…
Podczas wydarzenia Search Central Live w Madrycie, John Mueller z zespołu ds. relacji wyszukiwania w Google poinformował, że firma instruuje swoich oceniających jakość wyszukiwania, by szczególnie uważnie przyglądali się stronom,…
Jeszcze do niedawna celem każdej strategii SEO było wysokie pozycjonowanie i maksymalizacja kliknięć. Jednak tradycyjne podejście do wyszukiwania ustępuje miejsca nowemu modelowi, w którym ścieżka użytkownika jest rozproszona na wiele…