Nowy format reklamy przypominał wynik lokalny, ale zawierał wyraźną etykietę „sponsorowana”. Byłem ciekaw, czy ktoś inny także zauważył tę zmianę w sposobie prezentacji reklam na platformie. Na szczęście, nie byłem jedyną osobą, która dostrzegła ten nowy trend.
Anthony Higman również zauważył to nowe zjawisko i opublikował zrzut ekranu na Twitterze. Wyglądało na to, że mamy podobne spostrzeżenia dotyczące tego nowego formatu reklamy.
![Lokalne reklamy, jak wyniki lokalne... 2 Lokalny format reklamy Google2](https://s3.amazonaws.com/images.seroundtable.com/google-ad-local-format2-1690901164.jpg)
Nieco później, Mike Blumenthal także podzielił się podobnym wariantem reklamy lokalnej na swoim koncie Twitterowym. To sprawiło, że czułem się potwierdzony w swoich obserwacjach, ale także zainteresowany, co tak naprawdę kryje się za tym nowym typem reklamy.
![Lokalne reklamy, jak wyniki lokalne... 3 Lokalny format reklamy Google](https://s3.amazonaws.com/images.seroundtable.com/google-ad-local-format-1690901164.png)
Wątpliwości zostały rozwiane, gdy Glenn Gabe odpowiedział na nasze pytania. Jego zdaniem, nowy format reklamy może być związany z usługami domowymi Google. Zasugerował, że kluczowym elementem, który może to potwierdzić, jest analiza parametrów docelowego adresu URL.
Nie można było być pewnym co do tego nowego formatu, ale ciekawość i dyskusje z innymi ekspertami w tej dziedzinie zainspirowały mnie do dalszych badań. Dzięki zaangażowaniu innych użytkowników, mogliśmy lepiej zrozumieć tę nową formę reklamy i jej potencjalne znaczenie dla przyszłości marketingu cyfrowego.