Firma Google ogłosiła, że nazwy witryn są teraz dostępne we wszystkich językach, a nie tylko po angielsku, francusku, japońsku i niemiecku. To była jedyna zmiana, którą Google ogłosił wczoraj dotyczącą nazw witryn.
Google oświadczył: „Dzisiaj z przyjemnością ogłaszamy, że nazwy witryn są teraz dostępne we wszystkich językach, w których dostępna jest wyszukiwarka Google, zarówno na urządzeniach mobilnych, jak i komputerach stacjonarnych”.
Google twierdzi, że ten proces był wdrażany na całym świecie przez ostatnie kilka tygodni i jest już zakończony. Jeśli więc masz witryny w innym języku niż angielski, francuski, japoński lub niemiecki, być może zauważyłeś, że ich nazwy pojawiają się teraz w wynikach wyszukiwania.
W październiku 2022 roku Google wprowadził nazwy witryn dla wyników na urządzeniach mobilnych, a w marcu 2023 roku dla wyników na komputerach stacjonarnych. W maju 2023 roku Google rozpoczął obsługę nazw subdomen i domen, ale nie podkatalogów. W lipcu firma Google wprowadziła większą aktualizację, aby poprawić wyświetlanie nazw witryn i wyświetlać je bardziej precyzyjnie.
Nazwa witryny jest teraz umieszczana na szczycie fragmentu wyniku wyszukiwania, po prawej stronie nowej, większej ikony ulubionych i nad adresem URL. Oto, jak to wygląda: