Google wprowadził nowy atrybut biznesowy, który umożliwia małym firmom wyrażenie swojej wielkości. Możesz dodać ten atrybut do profilu swojej firmy w Google, edytując swój wpis i wybierając odpowiednie opcje.
Aby to zrobić, przejdź do profilu swojej firmy, szukając jej w Google. Następnie wybierz opcję „Edytuj profil” w wynikach wyszukiwania lub w Mapach Google wybierz „Edytuj profil”, a potem „Informacje o firmie”. Następnie wybierz zakładkę „Więcej” i wybierz kategorię, którą chcesz zmienić. Obok nowego atrybutu wybierz „Tak” lub „Nie”. Po zaktualizowaniu atrybutów kliknij „Zapisz”.
Firma ogłosiła, że wkrótce Google wprowadzi więcej szczegółów do paneli wiedzy wyświetlanych w przypadku „wyszukiwań niektórych sprzedawców detalicznych”. Te panele będą zawierać informacje o aktualnych ofertach, zasadach wysyłki, zwrotach, obsłudze klienta oraz ocenach i recenzjach.
Wcześniej Google prezentowało znacznie mniej informacji w tych panelach. Google obiecuje, że panel wiedzy będzie dostępny dla większej liczby sprzedawców, co pozwoli uzyskać bardziej kompleksowy obraz ich działalności.
Google wprowadziło również rozszerzoną listę szczegółowych atrybutów związanych z parkingiem, które można dodać do profilu firmy. Nie jestem pewien, czy ta funkcja jest już dostępna we wszystkich firmach, ale warto sprawdzić podczas edytowania profilu swojej firmy.
Lista atrybutów parkingowych obejmuje:
- Bezpłatny garaż
- Bezpłatny parking
- Bezpłatny parking na ulicy
- Płatny garaż
- Parking płatny
- Płatny parking na ulicy
- Parkowanie samochodu
To ważne udogodnienie dla firm, które oferują różne możliwości parkowania.
Na razie funkcje są dostępne głównie w USA, ale na pewno niebawem trafią do nas.