pexels andrea piacquadio 974911 scaledZakupy

Przez ponad rok widzieliśmy, jak Google pokazuje nam ogólnie dostępny filtr w lewym pasku bocznym, zwłaszcza w przypadku zapytań związanych z zakupami. Teraz Google dodało opcję przełącznika, która pozwala włączyć lub wyłączyć ten filtr. Osobiście mogę odtworzyć ten przycisk przełącznika, który pokaże lub ukryje te filtry zakupów w wynikach wyszukiwania Google.

Pewnie zauważysz to podczas wyszukiwania [promocje na telewizory]. Oto, co widzę, stworzyłem również animację GIF z działaniem przycisku przełącznika:

Google Search Shopping Side Bar Filter Toggle
Zakupy w Google

Google Search zdaje się szeroko testować interfejs przypominający handel internetowy, gdzie wyświetla produkty i promocje zakupowe według kategorii. Strona jest wypełniona interfejsem siatki produktowej, z wyjątkowym designem na górze „promocje sklepowe” (nie jest to banner z promocjami sklepowymi), a następnie różnymi kategoriami produktów w formacie siatki.

Glenn Gabe to zauważył i opublikował na X mówiąc: „Interesujące, gdy wyszukuję 'promocje sklepowe’, widzę całą stronę wyników wyszukiwania wizualizującą treść z twojego zrzutu ekranu. Zawiera mnóstwo promocji z podziałem na kategorie. Zajmuje całą stronę wyników wyszukiwania. To może być to, co Google niedługo w pełni wypuści (albo już wypuściło).”

Oto zrzut ekranu, który udało mi się wywołać w zeszłym piątku:

Google Search Shop Deals Interface

Widać, że Google eksperymentuje z nowymi sposobami wyświetlania wyników wyszukiwania związanymi z zakupami, co może znacząco wpłynąć na doświadczenie użytkownika i branżę e-commerce. Bądźmy gotowi na ewolucję Google Search i coraz bardziej zaawansowane narzędzia zakupowe, które mogą zmienić sposób, w jaki przeglądamy i wybieramy produkty online.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *