Przed utworzeniem swojego profilu w GMF (Google Moja Firma) upewnij się, że używasz odpowiedniego języka. W przeciwnym razie może to spowodować poważne problemy w dłuższej perspektywie, gdy usługi będą nieprawidłowe i będą wyświetlane w tym języku.
W wątku na Local Search Forum został podkreślony ten problem. Język wprowadzony dla jednej z wizytówek Google Business był po ukraińsku. W związku z tym Google automatycznie tłumaczy te usługi na język ukraiński dla wszystkich użytkowników wyszukiwarki, niezależnie od tego, czy chcesz, aby usługi były w języku angielskim czy innym.
Oto jak to wygląda:
Yan Gilbert wyjaśnił w wątku, że dzieje się to „gdy oferta została utworzona przez kogoś, kto używał innego języka”. „Skontaktowałem się z pomocą techniczną Google w tej sprawie i powiedziano mi, że nie ma sposobu, aby to naprawić. Jedynym rozwiązaniem byłoby zamknięcie obecnej oferty i rozpoczęcie nowej.”, dodał.
Więc próbował „usunąć wszystkie usługi, zapisać, a następnie dodać je z powrotem, ale to nie zadziałało, ponieważ zostały one ponownie przetłumaczone po zapisaniu”, dodał.
Dlatego bądź ostrożny, wykonując te czynności i upewnij się, że jesteś w języku, którego pragniesz dla swoich usług.