Profile Biznesowe Google mają funkcję o nazwie „Porównanie z rynkiem”. Tutaj Google prezentuje, jak cena Twojego hotelu kształtuje się w porównaniu z konkurencją w okolicy. Funkcja ta obejmuje porównanie cen Twojego hotelu z cenami innych obiektów.
Słyszałem, że to nie jest nowość, ale nie każdy hotel to już widzi. Lluc B. Penycate opublikował na X kilka zrzutów ekranu z tego, a Tim Capper powiedział, że jest dostępne od jakiegoś czasu, ale ja nigdy o tym nie pisałem, i nie wszystkie hotele mają do tego dostęp.
Oto, jak uzyskać do niego dostęp dla swojego hotelu: po prostu wyszukaj nazwę hotelu w ramach konta Google, które ma do niego dostęp. Następnie kliknij na „Porównanie z rynkiem”, które pokazuje „Sprawdź, jak Twoje stawki porównują się do innych obiektów.”
![Google udostępnia nowe funkcje hotelom 2 image 6](https://dawidnawrocki.pl/wp-content/uploads/2024/01/image-6-1024x393.png)
![Google udostępnia nowe funkcje hotelom 3 image 7](https://dawidnawrocki.pl/wp-content/uploads/2024/01/image-7-1024x686.png)