Profile Biznesowe Google mają funkcję o nazwie „Porównanie z rynkiem”. Tutaj Google prezentuje, jak cena Twojego hotelu kształtuje się w porównaniu z konkurencją w okolicy. Funkcja ta obejmuje porównanie cen Twojego hotelu z cenami innych obiektów.

Słyszałem, że to nie jest nowość, ale nie każdy hotel to już widzi. Lluc B. Penycate opublikował na X kilka zrzutów ekranu z tego, a Tim Capper powiedział, że jest dostępne od jakiegoś czasu, ale ja nigdy o tym nie pisałem, i nie wszystkie hotele mają do tego dostęp.

Oto, jak uzyskać do niego dostęp dla swojego hotelu: po prostu wyszukaj nazwę hotelu w ramach konta Google, które ma do niego dostęp. Następnie kliknij na „Porównanie z rynkiem”, które pokazuje „Sprawdź, jak Twoje stawki porównują się do innych obiektów.”

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *