Firma Google ogłosiła , że wybrała nowy projekt nawigacji dla konsoli reklamodawcy Google Ads. Testuje nowe projekty od początku marca , a teraz wybrał projekt z menu głównym po lewej stronie ekranu, ze stronami podzielonymi na 5 kategorii wysokiego poziomu.
Oto GIF przedstawiający to w akcji:
![Nowy pasek Google Ads 2 Pozostał nowy projekt Google Ads](https://s3.amazonaws.com/images.seroundtable.com/new-google-ads-design-left-1686688642.gif)
Oto nieruchomy obraz, który można kliknąć, aby powiększyć:
![Nowy pasek Google Ads 3 kliknij po pełny rozmiar](https://s3.amazonaws.com/images.seroundtable.com/t-new-google-ads-design-left-1686688659.png)
Kategorie paska bocznego w tym nowym projekcie obejmują:
- Kampanie : gdzie analizujesz, optymalizujesz i zarządzasz swoimi kampaniami
- Cele : miejsce, w którym definiujesz, monitorujesz i aktualizujesz cele konwersji
- Narzędzia : gdzie można znaleźć narzędzia do:
- Planowanie
- Stawki i budżety
- Rozwiązywanie problemów
- I więcej
- Rozliczenia : gdzie monitorujesz swoje wydatki i płatności
- Administrator : gdzie zarządzasz swoim zespołem, bezpieczeństwem i ustawieniami konta
Google powiedział, że jeśli zalogujesz się dzisiaj do Google Ads, „aby odkryć nieco inny wygląd menu – oto dlaczego”. Google powiedział, że „możesz spodziewać się powitania przed końcem roku (choć będziesz mógł zmienić do poprzedniego projektu w razie potrzeby w okresie wakacyjnym).”
Więcej informacji na temat tego nowego projektu można znaleźć tutaj .