Firma Google właśnie ogłosiła, że wprowadziła ulepszenia do swojego eksperymentu Google Search Generative Experience (SGE), które teraz obejmują także recenzje i zdjęcia nie tylko z internetu, ale również z profili firm dostępnych w Google. Dzięki temu Google SGE jeszcze lepiej wspomaga planowanie wycieczek, podróży, restauracji i wielu innych działań.
Google podkreślił, że „dodano nowe możliwości w obszarze lokalnego i turystycznego wyszukiwania w ramach SGE. Jeśli więc zadajesz szczegółowe pytania o konkretne miejsce lub cel podróży w wyszukiwarce, zobaczysz inteligentną migawkę, która zawiera najbardziej przydatne informacje – nie tylko z internetu, ale także z recenzji, zdjęć i danych z Profilu Firmy, które użytkownicy przekazują do Google w ponad 200 milionach miejsc na całym świecie. Dzięki temu bogactwu linków i zasobów, łatwo możesz zapoznać się z odpowiednimi witrynami i poznać opinie różnych użytkowników”. Tak, to jest długie zdanie…
Poniżej przedstawiamy, jak to wygląda w praktyce:
Glenn Gabe przetestował to i zobaczył, jak Google SGE wyświetla recenzje z załączonych zdjęć z profilu firmy w Google. Opublikował te zrzuty ekranu na Twitterze i powiedział: „Tak, widzę, że SGE pobiera recenzje Google i zdjęcia z profili firm. Jeśli interesuje Cię podróżowanie (lub lokalne sprawy ogólnie), to nowa funkcjonalność SGE jest naprawdę wartościowa”.
Oto inteligentna migawka AI, która pozwala na jeszcze lepsze doświadczenia użytkowników:
: