Google po raz kolejny testuje większe obrazy produktów w wynikach wyszukiwania dla określonych fragmentów wyników wyszukiwania. To nie są wyniki siatki produktów, ale zdjęcia produktów z boku fragmentów wyników wyszukiwania.
Oto zrzut ekranu dostarczony przez Franka Sandtmanna, który opublikował to na Mastodon i powiedział: „I kolejny test SERP dla wyszukiwania w Google Germany: Google wydaje się eksperymentować z większymi polami graficznymi obok niektórych wyników wyszukiwania. Te pola graficzne mogą zawierać do 4 pojedynczych obrazów w dwóch różnych układach.”
![Google ponownie testuje większe obrazy produktów 2 kliknij po pełny rozmiar](https://s3.amazonaws.com/images.seroundtable.com/t-large-product-images-google-search-1687706495.png)
To jest to, co widzę, więc możesz porównać:
![Google ponownie testuje większe obrazy produktów 3 kliknij po pełny rozmiar](https://s3.amazonaws.com/images.seroundtable.com/t-normal-product-images-google-search-1687706495.png)