Google wprowadził nową funkcję, która obejmuje suwak zakresu cen produktów wraz z wyświetloną nazwą sklepu. Chociaż suwak jako taki nie jest nowością i przedstawia zakres cenowego danego produktu śledzonego przez Google, nakładka z nazwą sklepu może być nowym elementem.
Khushal Bherwani podzielił się tą informacją na Twitterze, zauważając: „Google zazwyczaj wyświetla teraz nazwę marki”. Dodał również: „Dla mnie to wygląda na nowość”, i muszę się z nim zgodzić, że wydaje się być nową funkcją, czyż nie?
Poniżej przedstawiam zrzut ekranu:
:
![Suwak przy produktach w Google 2 Nazwa marki suwaka zakresu cen Google](https://s3.amazonaws.com/images.seroundtable.com/google-price-range-slider-brand-name-1687172149.png)
Nie sądzę, aby to było nowe, że Google pokazuje nazwę sklepu/sprzedawcy w tej części siatki produktów:
![Suwak przy produktach w Google 3 Wynik produktu Nazwa sklepu Google](https://s3.amazonaws.com/images.seroundtable.com/google-store-name-product-result-1687172149.png)