Google obecnie wymaga, aby wideo stanowiło główną lub podstawową treść na stronie, aby pokazać je w trybie wideo, a nie tylko jako miniaturki wideo w wynikach wyszukiwania, tak jak to miało miejsce w kwietniu. Google ogłosił: „rozszerzamy tę zmianę na wyniki wyszukiwania w trybie Wideo”.

W przypomnieniu, Google zmieniło wyniki wyszukiwania, aby nie pokazywać miniaturki wideo dla wyników wyszukiwania, gdzie strona nie zawierała wideo jako głównej lub podstawowej części treści strony. Jeśli więc osadzisz wideo na stronie jako materiał uzupełniający lub treść strony, nie zakwalifikuje się to do wyświetlania jako miniaturka wideo w wynikach wyszukiwania Google. Google dodaje, że wideo musi być wyraźnie widoczne, aby było główną treścią na danej stronie.

Firma Google rozpoczęła wdrażanie tej zmiany wczoraj, a jej ukończenie zajmie około tygodnia.

Teraz to rozszerza się na wideo wyświetlane w trybie wideo, w karcie wideo, w wynikach wyszukiwania. Oto, jak wygląda ta sekcja:

Tryb wideo w Google

Co to znaczy, że wideo jest główną częścią treści? Google powiedział: „Dzięki tej aktualizacji kliknięcie wyniku w trybie wideo przeniesie użytkowników tylko na stronę, na której wideo stanowi główną treść. Oto przykład strony, na której wideo jest główną treścią strony: wideo znajduje się powyżej po złożeniu jest dobrze widoczny, a głównym celem tej strony jest obejrzenie tego filmu”.

Dedykowana strona wideo

Oto przykład treści wideo, która nie jest treścią główną:

  • Post na blogu, w którym wideo stanowi uzupełnienie tekstu, a nie podstawową treść strony
  • Strona ze szczegółami produktu z dodatkowym filmem
  • Strona kategorii filmów wideo zawierająca listę wielu filmów o jednakowym znaczeniu

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *