googleads

Google zaktualizował swój dokument pomocy dotyczący reklam w usługach lokalnych, usuwając wzmiankę o „bliskości do potencjalnych lokalizacji klientów” jako czynnik rankingowy dla tych reklam.

.Ginny Marvin z Google powiedziała na społecznościówce X, że „bliskość lokalizacji firmy często nie jest kluczowym wskaźnikiem istotności.” Jednak dodała, że „lokalizacja jest brana pod uwagę” i fakt, że nastąpiła zmiana w dokumencie pomocy, nie jest „wskaźnikiem niedawnej ani nagłej zmiany kryteriów rankingowych”.

Oto co dokładnie tam się pojaiwło:

Dla jasności, ranking LSA ewoluował z czasem, gdy poznaliśmy, co najlepiej działa zarówno dla konsumentów, jak i reklamodawców. Zauważyliśmy, że bliskość lokalizacji firmy często nie jest kluczowym wskaźnikiem istotności. Na przykład, fizyczna lokalizacja firmy sprzątającej domy ma mniejsze znaczenie dla potencjalnych klientów niż to, czy ich dom znajduje się w obszarze usług firmy. Artykuł Centrum Pomocy został zaktualizowany wcześniej w tym roku, aby dokładniej odzwierciedlić te kryteria rankingowe. Jak zaznaczono w artykule, lokalizacja jest brana pod uwagę: „Kontekst wyszukiwania klienta, na przykład usługa lub praca, którą klient wyszukuje, czas wyszukiwania, lokalizacja i inne cechy”. Ponownie potwierdzam, że była to tylko aktualizacja Centrum Pomocy, a nie wskaźnik niedawnej lub nagłej zmiany kryteriów rankingowych.

Mamy również politykę, która wymaga od dostawców ograniczenia wyświetlania reklam do lokalizacji, które mogą rozsądnie obsłużyć ze swojej lokalizacji biznesowej.

Google dodał również do tego dokumentu informację o czasie odpowiedzi na wiadomości, mówiąc:

Włączenie możliwości wysyłania wiadomości i/lub rezerwacji potencjalnych klientów oznacza, że ​​klienci mają więcej możliwości dotarcia do Ciebie, co może zwiększyć prawdopodobieństwo otrzymania potencjalnego klienta, zwłaszcza w nocy i w weekendy, kiedy nie możesz odebrać telefonu lub gdy konsumenci chcą się z Tobą skontaktować ale nie spodziewaj się, że odezwiesz się natychmiast.

Ponadto stwierdzenie „średni czas reakcji i wszelkie inne informacje o Twojej firmie, które mogą mieć wpływ na preferencje użytkownika” może prowadzić do wyższej jakości profilu.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *