Tak. Niestety Apple zbiera informacje z sieci i potrafi nagle zamknąć firmę. Firma może oznaczyć wizytówkę firmy w Apple Maps / Apple Business Connect jako trwale zamkniętą, jeśli brakuje w niej godzin otwarcia i adresu firmy lub jeśli godziny otwarcia i adres nie zgadzają się z tym, co jest na stronie internetowej firmy lub innych lokalnych listingach (takich jak Yelp, Google Maps itp.)
Elizabeth Rule, specjalistka od lokalnego SEO, podzieliła się na platformie X emailem, który otrzymała w odpowiedzi na oznaczenie jej wizytówki w Apple Maps jako zamkniętej.
W wiadomości napisano, że konkretna „lokalizacja została oznaczona jako zamknięta z powodu braku adresu i godzin otwarcia na Twojej oficjalnej stronie internetowej.” Dodano także: „Aby zapewnić widoczność dla użytkowników Map, zalecamy dodanie pełnego adresu i godzin otwarcia Twojej lokalizacji. Ponadto upewnij się, że godziny są spójne na Twojej oficjalnej stronie internetowej, profesjonalnych stronach w mediach społecznościowych oraz u zewnętrznych dostawców treści, takich jak Yelp.” „To pomoże poprawić doświadczenia użytkowników i zapewnić dokładne przedstawienie Twojej firmy,” dodano.