google 1762248 1280

Google Search zaktualizował swoją dokumentację wyszukiwania, zastrzegając sobie prawo do używania danych meta tytułu OG (Open Graph) dla linków tytułowych w wynikach wyszukiwania Google. Dodaje to dziewiąte źródło, z którego Google może korzystać przy tworzeniu linków tytułowych.

Lista źródeł linków tytułowych. Oto lista źródeł, z których Google może korzystać przy tworzeniu linków tytułowych:

  1. Treść w elementach <title>
  2. Główny tytuł wizualny wyświetlany na stronie
  3. Elementy nagłówków, takie jak <h1>
  4. Treść w tagach meta og
  5. Inne treści, które są duże i wyróżniające się dzięki zastosowaniu stylizacji
  6. Inny tekst zawarty na stronie
  7. Tekst kotwicy na stronie
  8. Tekst w linkach prowadzących do strony
  9. Strukturalne dane WebSite

Co jest nowego. Nową opcją jest punkt „Treść w tagach meta og” znajdujący się w środku.

Co to jest og? Og – to tytuł Twojego obiektu, jaki powinien się pojawić w ramach Open Graph. Często platformy mediów społecznościowych używają go, aby zdecydować, jaki tytuł powinien być przypisany do URL-i, które udostępniasz na ich platformie.

Co to jest link tytułowy w Google Search. Link tytułowy w Google Search to klikalny tytuł używany w podglądzie wyników wyszukiwania Google. Oto ilustracja podglądu wyniku wyszukiwania, gdzie „Jak zrobić chrupiące jajka smażone” jest linkiem tytułowym:

image 2

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *