Funkcja automatycznych często zadawanych pytań w Google Moja Firma
1 min read

Funkcja automatycznych często zadawanych pytań w Google Moja Firma

Profile Firm Google wprowadziły nową funkcję automatycznych często zadawanych pytań. Teraz Google tworzy pytania na podstawie danych z profilu firmy oraz witryny, co może ułatwić interakcję z użytkownikami, którzy szukają informacji na temat danej firmy.

Dzięki tej automatycznej funkcji możesz skonfigurować typy pytań, jakie chciałbyś udostępnić, na przykład dotyczące godzin pracy, spotkań, informacji kontaktowych, lokalizacji, płatności, dostawy, strony internetowej i innych.

Ogłoszenie tej nowej funkcji zostało opublikowane przez użytkownika Darcy’ego Burka na Twitterze, który przedstawił zrzuty ekranu prezentujące tę funkcję.

Automatyczne najczęściej zadawane pytania dotyczące profili firm w Google

Warto zauważyć, że ta funkcja różni się od automatycznych często zadawanych pytań platformy komunikacyjnej, która została wprowadzona około roku temu.

Jeśli jesteś właścicielem firmy lub zarządzasz jej profilem w Google, możesz skorzystać z tej funkcji, aby ułatwić klientom znalezienie odpowiedzi na swoje pytania. Dzięki temu zaoszczędzisz czas i poprawisz jakość komunikacji z potencjalnymi klientami.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *