GMF

Pojawił się nowy raport, który wskazuje, że pozycjonowanie w wynikach lokalnych zależy od elementów menu oraz popularnych godzin odwiedzin w Google Maps. Claudia Tomina opublikowała szczegóły na swoim blogu, gdzie opisała, że testowała te czynniki na wielu firmach. Claudia również przesłała mi prywatnie kilka przykładów, pokazując, jak wielokrotnie udawało jej się powtórzyć te wyniki.

Claudia Tomina odkryła, że dodanie elementu menu do profilu Google Moja Firma może poprawić pozycję w wynikach wyszukiwania dla danego elementu. W podanym przykładzie, zastąpiła w menu „Caesar kuchnia” na „sałatka Cezar” i zauważyła, że 7 czerwca ranking wynosił 71, a już 8 czerwca profil firmy znalazł się na pierwszej pozycji.

Claudia powtórzyła te testy dla innych firm i zaobserwowała podobne rezultaty.

Jeśli chodzi o popularne godziny, Claudia zauważyła, że miejsca bardziej oblegane w tych godzinach mają wyższą pozycję w rankingu w porównaniu do mniej uczęszczanych miejsc.

Napisała: „Moje badania pokazują, że jeśli firma jest bardziej oblegana o określonej porze dnia, to przewyższa konkurencję w wynikach wyszukiwania.” Na swoim blogu zamieściła także wykresy rankingów.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *