google 1762248 1280

Firma Google udostępniła zestawienie problemów i często zadawanych pytań dotyczących procesu weryfikacji wideo w Profilach Firm w Google. Jak wiadomo, istnieje wiele sposobów weryfikacji firmy w Profilach Firm w Google – od tradycyjnej korespondencji pocztowej po weryfikację wideo. Zespół Profili Firm w Google, w ramach odpowiedzi na pytania związane z problemami weryfikacji wideo, udostępnił kilka istotnych wyjaśnień.

Te informacje zostały opublikowane na forach pomocy Profili Firm w Google:

  • Moja firma nie ma fizycznej lokalizacji. Jak mogę zakończyć proces weryfikacji za pomocą filmu?

W tym przypadku, aby dokończyć weryfikację poprzez wideo, konieczne jest przedstawienie elementów związanych z twoim biznesem. Te elementy mogą obejmować markowy pojazd, materiały marketingowe, miejsce pracy, narzędzia i sprzęt, rejestrację firmy, faktury, rachunki za media lub inne dokumenty potwierdzające nazwę i charakter twojej firmy.

  • Wysłałem już wideo, ale nadal pojawia się prośba o ponowne przesłanie. Co powinienem zrobić?

Jeśli pojawiła się prośba o ponowne przesłanie filmu, oznacza to, że wideo nie zostało zaakceptowane. W takiej sytuacji warto stworzyć nowe wideo, upewniając się, że spełnia ono wszystkie wymagania. Rozważ dodanie większej liczby dowodów i przykładów, aby zapewnić poprawne zweryfikowanie twojej firmy.

  • Nagrałem wideo, ale nie mogę go przesłać. Jak postąpić?

Warto zachować cierpliwość i spróbować przesłać wideo ponownie. Często w takich przypadkach kolejne próby przynoszą sukces.

  • Mam pytania. Jak mogę uzyskać wsparcie?

Zawsze warto najpierw wypróbować dostępną w danym produkcie metodę weryfikacji, zanim skontaktujesz się z zespołem pomocy technicznej. Jeśli nie zostanie podjęta próba weryfikacji, zespół pomocy może mieć ograniczone możliwości udzielenia wsparcia. Szczegółowe informacje dotyczące weryfikacji wideo znajdziesz w odpowiednim dziale.

  • Jakie są wymagania dotyczące wideo?

Aby wideo zostało zaakceptowane:

  • Musi to być ciągły film.
  • Wideo powinno uwzględniać zewnętrzne oznaki lokalizacji Twojej firmy, jeśli takowe posiadasz. Przykłady to nazwa ulicy, pobliskie firmy lub obszar wokół siedziby twojej firmy.
  • Powinno również pokazać aspekty biznesu lub sprzętu, które potwierdzą obecność twojej firmy na podanej lokalizacji. Przykłady to zapasy na sprzedaż, markowy sprzęt, materiały marketingowe i narzędzia używane do obsługi klientów.
  • Wideo powinno dostarczyć dowód na twoje uprawnienia do reprezentowania firmy. Możesz to zrobić poprzez pokazanie dostępu do elementów lub obszarów przeznaczonych wyłącznie dla pracowników, takich jak kasa fiskalna, kuchnia, pomieszczenie do przechowywania lub niewrażliwe dokumenty biznesowe. Istnieje również opcja użycia kluczy do otwierania budynku.

Takie wytyczne powinny pomóc w prawidłowym przebiegu procesu weryfikacji wideo w Profilach Firm w Google.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *